Müşteri Memnuniyeti Anket Formu

Bu anket Bilim Laboratuvarları’nın TS EN ISO 17025 Standartı Kalite Yönetim Sistemi gereği  hizmet alan müşterilerin memnuniyetini ölçmek amacıyla hazırlanmıştır. Bu anketten elde edilecek bilgiler değerlendirilerek, etkinliğinin sürdürülmesi ve sunduğumuz hizmetin kalitesinin sürekli olarak iyileştirilmesi için yapılacak çalışmalarda kullanılacaktır. Ankete katılanların hiçbir hukuki sorumluluğu yoktur. Bu nedenle formda yer alan sorulara doğru cevaplar vermeniz, hizmet kalitemizi arttırmamızı ve beklentilerinizi daha iyi karşılayabilmemizi sağlayacaktır.

Anketi cevaplayan kurum ve kişi bilgileri herhangi bir üçüncü taraf kişi veya kuruluş ile paylaşılmamaktadır.

İlginiz için teşekkür eder, iyi çalışmalar dileriz.

Kişisel Bilgiler

Firma Bilgileri

Sorular 10:(Çok İyi) 8:(İyi) 6:(Orta) 4:(Kötü) 2:(Çok Kötü)
Müşteri İlişkileri
1. Laboratuvarımızın hizmet kalitesini nasıl buluyorsunuz? 108642
2.Kurum personelinin, müşteri ile iletişimindeki düzeyini nasıl değerlendiriyorsunuz? 108642
3. Numune Kabul ve Rapor Düzenleme Bölümünde çalışan teknik personelin sizlere karşı tutumunu nasıl buluyorsunuz? 108642
4. Laboratuvarımız ile ilişkilerinizde ilgili kişilere ulaşma kolaylığını değerlendirir misiniz? 108642
Hizmet Kalitesi
5. Laboratuvarımız analizler konusunda ihtiyaçlarınıza cevap verilebiliyor mu? 108642
6. Talep ettiğiniz analiz hizmetlerinin termin sürelerini yeterli buluyor musunuz? 108642
7. Deney hizmeti sonucunda hazırlanan ‘Muayene ve Analiz Rapor’u anlaşılır mı ve istenilen bilgileri içeriyor mu? 108642
Müşteri Memnuniyeti
8. Verilen hizmette tarafsızlık, gizlilik ve dürüstlük ilkeleri uygulanıyor mu? 108642
9. Aldığınız hizmetlere yönelik şikâyetleriniz değerlendiriliyor ve zamanında çözümleniyor mu? 108642
10. Web sayfamızdaki (http://www.bilim.gen.tr/) analiz hizmetlerine yönelik bilgiler sizin için yeterli midir? 108642
Lütfen görüş ve önerilerinizi belirtiniz: